哈哈 好開心呀 老婆星期5到星期日同我一齊去玩
星期5老婆十一點幾去左我學校接我 好開心囉
知後去左坐52番赤柱 係車到玩同傾計 過左二十幾分鐘
就落車去我家 番到去見肚仔餓同老婆買野食 買完野食就番去 番到煮完食完訓下玩就6點幾啦
老婆要走啦-3-
星期6老婆要係十一點幾到我家 同老婆訓到十二點幾 見肚餓右煮野食 食完野
玩到三點幾 出左去銅鑼灣行下 左落超霸玩 玩到五點幾同老婆去左sogo買野
買完野去搭地鐵去Mk 去到行下培老婆買野 八點幾搭地鐵番銅鑼灣 轉車番香港仔
番到香港仔落左珍寶玩 玩到十點幾 老婆話唔想番自己家 知後老婆話想去我到 就入番赤柱
去7仔買野喝 見個朋友 問佢拎煙 同老婆食完煙 去食M記 食到十二點幾 坐左一陣 太冷 同老婆番家 番到去
同老婆冲涼訓 訓到星期日一早 傾計玩下食野 到六點幾 老婆要走啦 打多個車輪 比老婆回家啦>3<
|