病左兩日 今日放學去睇醫生 4點30分走得
知後去溫老婆 一路係到咳溫到老婆知後培左老婆去入電話 知後老婆培我去睇醫生 去緊個時好似要落雨
就同老婆走快兩步去睇醫生 去到知後比卡同要等叫名等成半個鐘
入到去同醫生傾左五分鐘至十分鐘 左等藥 比一百八十五好低lo
左同老婆番香港仔 去左食火煱 食左好久下 七點幾同老婆行多陣
右行右玩 玩到八點幾 送老婆去坐車 知後自己去坐回家