女仔先打男仔,男仔就可以打番女仔???咩道理呀!
個男仔有無念過個女仔點解會打佢呀!!真係無喇喇搵野理打咩?
你無野做錯打你地D男仔我地D女仔有咩好處呀!!哂力又手痛呀唔該!打你地D男仔個女仔都心痛架!!(拍拖既話)
種有呀!多數女仔打男仔都係喊住理打架~唔係因為你地D男仔做錯野~我地會喊住理打你地?
真係唔明囉!!唔通打者真係愛也咩!!!用下個腦喇!!我覺得拍拖既,打個女朋友既賤男人,唔方係愛個女仔囉~
唔係打女朋友既!就係咩事都忍唔到既哀男人囉!!連忍住唔打女仔都做唔到既男人!做咩男人呀!
SOR~因為真係好增打女仔既男人~可能有D人會知點解!打個時真係有D想爆燥!
如果有人想講男人打女仔係無錯既話就講,唔該個位人士講買點解!!!講買你係邊個!!
|