薯片~CHUN
哈囉!^^大家好~
記得留番個CM先好走!!
如果唔係又比我捉架喇XDD
chun2chip
暱稱: 薯片
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-06-18
歌~潘瑋柏& 阿肯-Will...
SCHOOL~時裝SHOW
我真係忍到無得再忍!!...
看到聰的QOOZA之後~超...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 32
今日人氣: 4
累積人氣: 1002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


看到聰的QOOZA之後~超想打下面既野!! 分類: 未分類

女仔先打男仔,男仔就可以打番女仔???咩道理呀!

個男仔有無念過個女仔點解會打佢呀!!真係無喇喇搵野理打咩?

你無野做錯打你地D男仔我地D女仔有咩好處呀!!哂力又手痛呀唔該!打你地D男仔個女仔都心痛架!!(拍拖既話)

種有呀!多數女仔打男仔都係喊住理打架~唔係因為你地D男仔做錯野~我地會喊住理打你地?

真係唔明囉!!唔通打者真係愛也咩!!!用下個腦喇!!我覺得拍拖既,打個女朋友既賤男人,唔方係愛個女仔囉~

唔係打女朋友既!就係咩事都忍唔到既哀男人囉!!連忍住唔打女仔都做唔到既男人!做咩男人呀!

SOR~因為真係好增打女仔既男人~可能有D人會知點解!打個時真係有D想爆燥!

如果有人想講男人打女仔係無錯既話就講,唔該個位人士講買點解!!!講買你係邊個!!




訪客留言 (返回 chun2chip 的日誌)


kaitrish1001 於 2009-05-25 10:40 PM 發表:
我都好憎d咁既人
打人已經吾岩啦`仲係打自己gf
咁樣已經係衰上加衰
原諒吾到d既人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bar_chung 於 2009-05-24 08:45 PM 發表:
-,-"估唔到我金大感觸你都會有............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]