薯片~CHUN
哈囉!^^大家好~
記得留番個CM先好走!!
如果唔係又比我捉架喇XDD
chun2chip
暱稱: 薯片
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-06-18
歌~潘瑋柏& 阿肯-Will...
SCHOOL~時裝SHOW
我真係忍到無得再忍!!...
看到聰的QOOZA之後~超...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 32
今日人氣: 25
累積人氣: 1046
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


2009-06-18 分類: 未分類

今次既考試,比之前既都好唔同~記得之前次次考完試,都覺得份野唔難~

就算真係難,都唔會覺得唔開心~但係今次考試,就算真係容易~

都一定唔會覺得自己會高分得去邊~種覺得自己好似唔夠好咁~

今次係考試個時~有一樣野一定唔會比自己做~就係一定唔可以訓教

同係考試個時念第二D野^^所以都有心機做既

6月15日~

今日係考英文,都唔知溫咩好,讀左D文法既野~同背左D生字,希望用到喇~

唉~考完第一份,真係覺得好難~完全唔明佢講咩> <~但好似好多人都覺得唔難咁

個個都話OK呀~> <之後就係考英文作文,無喇喇唔見得哂好多生字~

第一篇種離題~好唔開心呀!不過第二篇就第一次作到夠字數~

6月16日~

今次文書,做到好累~好想休息下,但都係算喇~

講真,唔小都唔識做~都唔方好架喇~> <~

6月17日~

今日2個中文~OK呀,最小都識做喇~但問番人比我知道自己一定錯左2題~

又唔開心LU~唉~只可以話,加油喇^^

6月18日~

今日係考商業,難就難在好多野要溫,琴晚溫左好耐~

都有幾個鍾,可能對一D人理講唔算多喇~今日6點30起身又溫左唔小~

最重要係座車個時又溫左好多~番到學校又係度溫,所以都算唔錯喇應該~

最小做卷個時無一題係唔識度唔知寫咩好~加油加油^^

哈哈,琴晚呀妹話我今次考試比心機左~開心^V^

6月19日~

今日係說話,所以琴日無咩溫~講真~因為上次說話好唔點,所以今次都好怕

不過都有努力左~英文係應該幾高分^^見到~中文就唔知喇^^呵呵

 




訪客留言 (返回 chun2chip 的日誌)


kaidy709394 於 2009-07-19 10:14 AM 發表:
算啦育怡你,
再大你都大吾過姖個c0mment'
你夠姖甘肥咩^w^'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



paulng312007 於 2009-07-10 11:55 PM 發表:
做乜唔留cm比我呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,-廿-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaitrish1001 於 2009-06-20 11:37 PM 發表:
大大大cM=]
呵`大個所有人 ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaidy709394 於 2009-06-20 04:02 PM 發表:
回commeNt *~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suet1029 於 2009-06-19 02:14 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]