電話多左幾首歌~~哈哈!!
今日我表姐過黎我屋企(係一個稀客)!!我睇佢個電話啦!!
佢有好多歌呀!!佢sd左"重複犯錯" "離家出走"...
哈!!又有買西餅喎!!講開西餅...
我姑姐話E家要買票先可以入去和...(因為西餅店係喺火車站)
跟住...我姑姐同佢講...我唔會買票既...你同我去叫果個西餅店巴人黎啦!!
路人甲:我都係咁話呀!!
我姑姐心想..下..又多個..唔駛怕喇!!!
我姑姐始終都冇去買票入!!
佢叫個人(西餅店的A)同佢撿一打西餅~~~
哈!!E件事係真嫁!!!
清水直樹~
|