我牙!!今日好好好攰呀!!>.< 跑完步之後要快D番屋企(係唔係我都唔會喺街渡留連嫁!!) 因為我要去藍田---覆診> <...當然同母親一起 4:00倒番到太和!!同母親到大X樂食野~~! 4:30回到我溫暖的家庭!!! 哈哈!比我估既Times 早好多好多好多...呀!!
我牙!!今日好好好攰呀!!>.<
跑完步之後要快D番屋企(係唔係我都唔會喺街渡留連嫁!!)
因為我要去藍田---覆診> <...當然同母親一起
4:00倒番到太和!!同母親到大X樂食野~~!
4:30回到我溫暖的家庭!!!
哈哈!比我估既Times 早好多好多好多...呀!!
清水直樹
我今日呀!!!好唔開心呀!!
因為我的好朋友之一既美紀佢冇返學呀!!
我知佢唔多舒服!!!冇事喇可??
我今日Music 牧童笛唔得啦!!
我果組既男仔同我地女仔節奏都唔同牙!!