傷心???開心!!!我唔知呀!
我唔知我唔知. . . 唔好問我!!
我今日係唔係有兩種心情!!!
講D咩好呢!!
今日喺學校都OK啦!!!!
好好玩呀!!!!
唔知E個係D咩心情呢!!!
有冇人可以話比我聽呀!!!
清水直樹
嘩嘩!!!琴日好悶呀!!!不過...
我都係覺得果D野食幾好食啦!!
但係呢!唔可以同靖靖佢一齊坐就唔係禁開心啦!!!><
跟住喇!!我同靖靖佢去左廁所----SD歌比我!!!
有"粉雪"同"軍曹"...哈哈!!~~~~~~~
唔唔!!都講曬喇!咁好啦!!!