| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 17 日 星期五  |
唉~做野做到好悶~  |
唉~今日本來8:30先番school~
但係琴日miss wong急call我叫我今日7:50番去~
諗住可以訓晏d~點知重要早過之前起身~
我番到學校miss wong都未番~
我哥陣重未知miss wong未番~
咁我就先上左教員室搵一搵~
之後就上去6e班睇睇~
但都係搵唔到佢~咁我就落番G樓~
原來miss wong未番哥陣先知~
miss wong一番到黎就召左我同翁方去禮堂~
叫我地要留守禮堂...............
到8:30我要番上去6e班見家長先~
然後再落過去~
見完家長之後,我要9秒9沖落去禮堂~
不過我做左一陣番之後有d悶~
就同呀蕉去左行下~去下小eat部~
做到11點幾哥陣我同呀蕉已經唔想再做落去~
咁我,蕉,毛,劉,方去左操場d抬道野餐~
之後就番屋企lu~
|
| 刊登時間︰2006-02-17 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | »
|