大家如果好憎一個人~好想鬧七佢呢就去一去lee個板~
http://book.guestbook.com.tw/g9/gbook.php?applicant=chungchung10
不論lee班定係其他班~總之你想鬧就鬧~
重有唔理你唔講粗口定係講粗口~
我都係咁歡迎~