| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 12 日 星期日  |
呵~有新手機用囉~  |
哈~今日終於有個新手機用囉~呵呵呵~
lee個係兩用電話~又係mp3又係電話~
掛係心口道人地會成為佢係mp3~
不過個牌子就怪左d~panicsonic~
重升有個mon好細~細過我e家用緊哥個~成個電話都勁細~
但我仍對lee部電話有d不滿~
1: 佢全部係大陸字
2: 好難入歌~
3: 部機好厚好重~
係咁多~但係都事但~lee部好過之前多部~
之前哥部冇得入歌~e家有得入~
|
| 刊登時間︰2006-02-12 05:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | »
|