| 2009-05-20 |
早會"
Miss Tam生日..Happy Birthday~~!
讀寫"
上去係咁做...= =
公民"
zZ...
小息"
唔記得啦..
英文x2"
個呀sir勁好笑...係到食野..
張証皓同薯西係到打架..o哂
飲得太多水..勁想去廁所..
lunch time"
讀書..
黃暄唔知點解唔理我..
數學"
勁唔開心...到落堂個陣忍唔住..
中文"
.....冇心機上....
週會'
唔開心..
對唔住啦....黃暄..唔好嬲我啦..s0rry..
多謝..s0yAN同楊奡齊安慰啦...
|
| 發表時間:2009-05-20 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 50 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|