| 2009-05-14 |
化學(中文)"
我都唔記得做左d咩= =
普通話"
去左黃暄到坐..傾計..寫手..
小息"
無無聊聊咁過
數學"
做TSA...
中文(化學)"
好悶...訓著左
lunch time"
係到睇人玩數字球...
綜人"
好奇蹟..我冇訓..
英文"
睇到d野好唔開心...聽Miss吳講UT既野..死吳莉莉..教錯我地..死仆街..唔死都冇用..
補課"
唔開心..所以罵左s0yAN..s0rry
s0rry啦...s0yAN罵左你..
多謝你啦..楊奡齊..不過都s0rry啦..嬲賣你(雖然唔開心都關你事..)
總之就對唔住啦../
|
| 發表時間:2009-05-14 08:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 50 | »
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|