今日去左唱k~ wif---pui ,bigki 唱k之前食早餐 遲到左10分鐘~ 遲左cut歌成個半鐘~ 正呀~ 但係唱離唱去都係果d歌...... 之後去左食冰~ 跟住周圍行 係到令人地d桔仔~笑死~ 跟住就番龜~ ~