今日去唱k wif 丫韻 同埋兩個汶~ (sorry 唔知點稱呼你地好~ 無理由叫你汶汶 又無理由叫你x笨x.) 幾好玩 唱多左個半鐘 正 跟住周圍去. 同埋吹水 仲有影相 跟住去睇眼鏡 本來都無諗住買 最後同家姐食埋飯都係買左^^ 仲要佢幫我比錢~ 估唔到佢地咁鬼多野煩. 都唔知有咩好煩 有無人去踩單車呀??