今日番學 遲左起身 搭614 遲平時兩個字上車 但都快左~ 傻傻地.... 通識堂 異常既舒服 自己做自己野 中文堂 好悶好煩 好無聊 電腦堂 都唔知上離做咩... 但上e一堂搞到我都上安番個離汁下相 佛學英文~ 悶 嘈 搞笑 lunch食牛什... 比想像中抵同好食 洗小左好多錢 放學去海翠 洗左好多錢 買左野同食左kfc kfc好難食呀d雞 擦字雞?? 都係飯同薯容好食~ 明天~ 我的最後一餐?! 食得屎啦.... 3x名.....