今日番去 又比人捉 知唔知好撚煩呀~ 家長日要番去 29? 番去又係講果幾句 都唔知有咩好講呀~ 放學吹波波 好好玩~ 吹上引~ 好講技巧xxd 中文堂 抄曬罰抄 ~ 太好啦~ 吹完波波周圍hea 之後上左棋藝社 同呀砵捉棋~ 原來果個人係學生會主席 估唔到~ 跟住家自己一個on居居hea左勁耐 之後去食飯~ 等左咁耐 今晚可以訓教好啦~