今日番學 十分有趣的一天~ 上堂~ 好搞笑 最好笑都係最後兩堂~~ 放學本身諗住走~ 比人叫左去幫手做野 24 呀砵走左先~ so 我等埋呀韻佢地先走 整左一陣~ 比小食部個呀姨叫左幫佢閂果個野.....咩料..... 之後走左~ 等左佢地咁耐~ 就係番屋企..... 早知自己走先啦 上堂抄左好多罰抄~好多貨^^