我們 平時做既事 係咪都有好多身邊既人比意見我地 同我地講 咁樣點 e樣又點
我們要做既事 係咪一定需要人地評價對與錯
我們做既事 又係咪由身邊既人決定
我以前 做事既原則 就是 當大部分人 都認為
做什麼是不對 做什麼是對 我就會認為這是對的
但是 到現在
我認為 我自己想做的事 就可以做的
只要合乎 一個最大原則 就是 不傷害別人身體
好多人 做事的最大原則 就是不傷害別人 又不傷害自己
這與我的想法有何不同
就是 在我心中 我就是我 我要傷害自己 就可以傷害自己
因為 我生存 不是為了任何人 只是為了自己
我唔需要為任何人而生 亦唔需要 為任何人做任何事
只要 不傷害別人身體 還有
為什麼我不是它寫傷害別人
而是不傷害別人身份 這是因為
我可以不傷害別人的身體
但是 別人的心理 我是無法控制的
我自己既個人意見 我要做既野 係由我自己離主宰
其他人只可以比意見我
無權決定我想做既野
自作主張阻我做自己認為岩既事既人 就係我既敵人
我 係e到打既野 唔需要任何人作出批評
|