咩事呀你 kai嫁 on99 成q日又呢樣又果樣 勁想打7你囉 老師大撚曬? 我諗我畢左業一定會番離串7你 今日要我地企咁耐 有無病呀你 上次都味同你計 我地1c論壇關你差事咩 話你味話你囉 你應該檢討下你自己呀 點解你會比人話呀 又唔見黃sir miss 黃都比人上網話 黃sir就唔講 佢唔係訓導 miss黃呢 人地做訓導 做到人地心服口服 你呢 係學校就你講曬 人地番到屋企咪又係話番你 人地做咩唔係學校串番你呀 真係驚左你咩 唔想畢唔到業 升唔到班咋 你當你自己邊個呀