今日放學 搭615定唔知610果d 都係果到既路啦
到左屯門醫院之前幾個站 有幾個姣妹上左車 唔知咩學校 英文好似係咩咩咩ss
去到屯門醫院 有個人令住好多野要落車 之後佢地爆曬粗咁話咩令咁多人就搭的士
跟住又話咩唔慣同人迫 我心諗 佢係咪...嫁 你咁多野講就唔好搭輕鐵啦 味同人迫過??
之後 我格離有兩個姐姐仔就勁係到話佢(細細聲咁) 我聽到好爽
then 果兩個姐姐仔其中一人掉左個好似銀包咁既野 有個呀伯就幫佢汁番
我就諗啦 如果係岩岩車上面果幾個... d人會點呢 係我 我會特登踢兩野 等佢出聲
之後就串佢啦 哈哈
|