哈哈 今日放左學之後 同左銘佢地去打波 都幾好玩 之後 栗子離左 跟住打打下就唔打啦 話去睇波 叫埋佢啦 行行下唔記得做咩 之後佢就係到話我同銘 話話下 佢話到連,..... <<<<<<唔講得 超好笑囉 之後勁係到比佢打