今日同左佢地周圍去 首先去左千秋 好快就走左 then 去左果個唔知咩q公丸咁既野 跟住又去左沙灘 成班kai子 都唔知落水有咩好玩 好似前世味玩過水咁 之後 去左影貼仔相 唔知想點 好似無我既事咁 d女仔有事都幾無聊下 都唔明有咩好影
平時明明係電腦到可以嘈佢嘈得好勁都ok 但係 唔知點解面對面既話我就突然串唔出聲 可能我太仁慈啦 我應否間入你地之間既鬥爭呢
考曬啦 正爆 希望全科合格就好啦