今日上英拼 都唔知個女人係到up咩
放左之後 去左同班女仔打波 我發覺原來我都幾勁
之後走左 借左隻卡比gary
番到離 肥野打離 都唔知佢up咩 o曬 佢講野真係好似有小小問題 成日都問我同一個問題 真係....煩