今日番學~ 好辛苦呀! 頭三堂悶死!!! 寧sir咁好人 都話比面佢 其他兩個真係....... 之後d堂都唔錯~ 英文堂玩hand cream 笑死我地 清左好多閱讀報告 爽爆 放學鋤dee 比個呀蟬話. 之後去左第2到 嬴左1毫紙~ 之後勁早就走了.....