今朝出去唱k with 韻&方
遲左起身 >.<
好彩前一晚醒目 估到起唔到身~
叫左呀韻叫我姐~
唱k 又咁早cut左歌 衰到pk
呀方比個肥佬溝xd 11
之後行+食~去左友愛鋤dee
有條八婆煩住曬~超on9
影咩撚野相~? 之後又要唔見左人
小心d 唔好比我再見到你呀!!!!!!!!
之後見到有班妹妹仔係果到寫字~
諗住睇下佢寫咩... 點知我見到..... -_- << 要知我見到d咩自己問我吧~
鋤dee嬴左6蚊左右~兩日加埋win1x蚊~ 爽死呀!
之後去呀砵屋企玩~ 比我想像中亂左小小xd
爽爆~原來生化危機5咁好玩!玩足球果隻超爽 >.<
|