今日本身諗住6點起身 點知9點先起到身 ..... 仲要係呀方打離我自知醒>< 去左睇納尼亞 but都係第二集最正~ 睇完戲去左食野 跟住買左杯野飲 咁就令我一日既錢全部用曬. 第一次帶咁小錢出街 跟住呀韻同佢呀媽離左 成件事唔知想點咁.... 跟住同方坐左陣 就走lu
番到樓下同小學fd打冰賓波 打到好hea
第一次覺得大陸譯得好過hk
納尼亞好似好聽過魔幻王國..