真係慘 佛學堂聽人廢up 雖然講d野都幾岩聽 但係到最後都係想話自己個宗教幾好幾好... 反而我覺得中文堂miss講d野仲好過佢@@ 不如考試考佛學 我地寫唔知幾多字 歌頌佛陀 話佛教點好點好 都可能有用d 第日可能要講d老細岩聽既野 有用好多@@ 好一句認識宗教 洗唔洗識到咁深入 如果溝女溝到 了解到咁深入既話 我諗應該同條女結埋婚 讀佛教仲衰過番大陸讀政治 講真 唔知點解 我次次集中望住佛陀 張想 副畫 真係好想打落去 ~~