今日番去早會 都唔知有咩咁好升
係交功課果時 岩岩好搞掂曬
『神』讀時間 比人叫左出去講野
下次又要講多次 唉....
之後中文堂
幾好玩 好輕鬆咁過左
跟住就到通識 都唔差
之後就電腦 悶到我痴啦
教離做咩野 又唔考 又無用
lunch 又係見一面
又唔係特別好食 服務態度又唔好
希望盡量唔好再去食啦
番到離 英文堂
呀方唔知做咩令人地張紙根
點知張野係人地岩岩用完
之後仲比人地串 <唔好再講啦 仲嚴佢唔咁魚咩 >
個miss 一路派野 幾驚比佢嘈
估唔到test唔合格唔係我
放學周圍去 好耐無試過咁齊人啦
|