今日番學 唔記得交番琴日無果張通告 努力抄『波波』中.... 我真係驚第時唔知講咩 波sir咁岩講到抄咩 我會彈左句抄波波出離 =,= 中文堂作文 又有隻蜜蜂入左離 阻住曬. 本身作左一份 但係之後諗諗下 都係重作 e排上堂唔知點解一悶隻腳就好唔舒服 放學周圍去 比人罵 不過條友都幾好人 希望聽日真係食kfc啦 !!!!