e番學好悶 無咩特別事 成日上堂都好想訓教 可能係因為無左傻柏賢既堂 無得係咁食糖 搞到我血糖唔夠 無心機上堂 番學都係果一隻字 煩 唔知中秋之前一日 會唔會放早呢 會既話 夜晚可以出離 做d咩搵到人先傾 去既搵我 唔好話唔g去唔去