e排差唔多日日都係屋企 係咁打機打機又打機 我唔想再過d咁悶既生活啦 搵d街比我出得唔得呀 今日本來想約定d人聽日踩單車 點知無左件事 /_\ 等我聽朝早d起身先 如果我聽日嘈醒左邊個既 邊個就要留cm啦 >< 聽日家長日 無咩特別 下年一定唔要好似今年咁差 最小要有全級3名之內