e排 日日都係係屋企過 唔係打機 就睇野 唔係睇野 就打機 想悶死我咩 聽日都算有地方去下 但出去無野做 好想唱k 踩單車 游水 但係唔知點解唔想碌ling 星期2要番學 都唔知番離做咩 佢又唔係請d咩名人番去教 好心佢啦 曬我時間 唉 次次一講起佛教梁值偉e間廢q學校就把幾火 好想搵d野學下 學咩好呀 ?!