琴晚食左一半晚飯 就番左房訓 一訓天光 今朝5點30分到起左身 好正 個天今日勁早光 太早sms嘈醒左韻 玩到9點幾到 打比佢搵人踩單車 之後好趕咁出門口 then 同韻 冼 方 kenny gary 踩單車 好正呀 我識識地踩啦~~yayaya
之後食野 食完同冼方走人 去左元朗 飲野 飲完去睇野 睇左玩具 泳衣 泳副 男裝 女裝 野食 奶咀 平光鏡 耳環 項鍊 戒指 嘩 睇左好多好多野呀 之後番龜 我買左平光鏡啦 but 好奇怪呀我帶到