今日考英文 好似好難 又好似好易 好驚唔合格 但又有信心合格.... > < 聽日中文啦 死緊 希望唔好咁低分 - - 今日放左學 好早番屋企 (其實係平時遲番) 去左天台玩一陣 跟住去ok 食野 then 番屋企 打爆左機啦 ps2