呀冼 其實 你用左咁多方法離問佢
我諗你自己都應該有問過自己
你係咪真心鐘意佢 佢係咪真心鐘意你類似既問題
如果你無既 e個人唔值得你咁煩 因為你鐘意佢可能只係過眼雲煙
你用咁多方法問左佢
佢都唔肯答你
你e家想知既應該唔只係答案
而係佢唔答你既原因同埋佢既答覆
你應該比一個底線自己
問佢問到一個地步
就收手 唔需要再問
亦都唔洗再特登做d野
開開心心過埋落去
散就散 珍惜現在
e個只係其中一個方法
第二係咩呢
諗諗先......
唔係wo 你應該要知道你既目的係咩野
先可以作出決定 做出咩行動
|