今日番學考試 無咩特別
放學去到m記食野
唔知做咩q 你又話嘈佢
佢又話嘈你 無聊
有咩講呢 諗諗先
等我講講我覺得你地有咩唔好啦 (本人並無立場)
1b果個婉仔 點解嘈人要係到搵gary no??有小小好似係到扮熟 好似嘈人要搵人幫咁
1c既冼韻方朱桐 做咩野要走??
1a既蚊 你好似有小小都唔知自己串佢為左咩 你來來去去就係話佢地啤你
1c既冼 雪櫃同kingking一齊玩 一直都係咁嫁啦 無啦啦又提離做咩呢??
1b既葉x希 你好明顯地周圍扮熟啦 無啦啦行埋離 都幾煩
1a既雪櫃 冼話你同king有野 咁1b果個同冼佢地嘈 你又無啦啦入埋離 一間kingking又唔知幫邊個 真係 唔知點話你啦
1a既森 真係奇怪 岩岩先比人嘈完 e家咁快又同佢地fd番 仲要幫佢地嘈人 真係唔知你地ab班咩心理
1c既朱仔 你都唔知佢地做咩嘈 嘈咩 你就話要咁咁咁 真係無聊
1c既方 你好似唔係咁識串人 串人唔會講佢既咩點點點 只係針對件事
太多啦 唔打曬啦
你地真係好無聊呀
你地本身都唔係一齊玩
味你一邊 我一邊咁囉
無啦啦都唔知嘈咩
嘈嘈嘈 得個嘈
都唔係針對件事
只係話人點點點 點點點
好無聊呀你地!!!
回既人 唔好同我一句入面全部粗口
|