今日番去對卷 中文卷一:51 卷二:29.x/60+11.5/20 英文 ge:68/100 listening:39/50 oxxx : 19/20 作文果個:37/xx 科學: 81 考得好差呀 中文唔好話頭十名無望 頭20都唔知有無 英文個分睇落好似幾唔錯咁 但係大排人高過我... 科學就無咩特別 本身都無咩奇望 但係估唔到個個都咁高分 聽日對埋其他啦 希望入到a班啦 但係入到 都唔可以叫做一件好事 放學好早番龜 無咩點去玩 悶死我啦