今日番學 派卷 科科都比預期中差 so z 派曬全部先一次過打d分出離啦 放學留功勤 慘~~~ 之後同佢地hea左陣 去屯市搵呀媽睇電腦 都唔知睇緊咩 都係算 等佢地自己搞掂 之後食飯 食完番龜 番到離沖涼 之後開電腦 無聊到爆 次次開電腦都唔知做咩好 so z >馮家翼< e個名超正><