今日去睇童眼
開頭果到有隻女人企係到恐怖d
我可以話 充分咁利用左3d既效果
但係好白痴 只係識彈 and 彈or 彈 then 彈
仲要係你估到佢幾時彈 同埋 彈
睇完去左味千 我食左成69蚊到 貴到pk
口多多 up左去味千食好唔好 慘...
跟住就係出面hea左陣
果對情侶比人逼佢地咀, 慘~~
個男既同我 同埋 gary講 佢同條女咀一咀都扯旗 @@
去左沙灘,啟豐同埋海翠
去屯市搵我老豆
食kfc 買左本<撞鬼 驅鬼>
去左百街買野食 點知無岩食
但係果到 買左杯珍珠奶茶 14蚊兩杯 勁抵 都幾好飲
等果時話做咩咁抵 之後我老豆話收工掛之後就問佢
我老豆: 幾點收工嫁?
個女人:下!?
我老豆:我係話e到幾點收工 你放心 我唔會等你收工,,,,
超正!~!~! 笑死我><
|