今日考埋最後一科 ----科學 死緊啦 考得勁差 希望合格啦 9點10分放 玩到岩岩6點幾 無聊到爆 一開始都ok 之後就悶~ 悶~ 悶~ 之後佢地去左我屋企玩 食曬我d野...... gary真係慘 比我地*頂大* 岩岩食飯我同我家姐佢 我家姐話:『我諗d面包唔會食埋掛.....』