今日兩堂波波 上佢堂都唔錯 可以係到慢慢自己做數 中文堂 數學堂 英文堂都幾好 最唔鐘意科學堂 呀冼講得好岩 佢成日話人嘈 但最嘈係佢自己 ... 通識都唔算差 但係中史科學就真係.... e幾日放學都好遲番屋企 特別係今日!!!!! 我竟然用盡全力都整唔起果個野 成個人吊左係到都整唔低佢 =,= 今日搭車突然之間想作小說...