今日上埋d無聊堂 家政煮親咩都唔岩我食.... 英文堂講好多題外話 正~~~ 放學留功勤 個唔知咩呀sir睇. 收左我副排 so z 跟住同佢地去左元朗. gary請左我飲野 咁又搵到17蚊. 11 行到邊打到邊-_- 8點鐘到先番到屋企 = =