今朝 訓到1點幾 先起身 本身約1點半 之後改2點 最後 我同呀砵 成2點45分先到 ~~ 踩單車 踩左 1h 跟住去 我屋企樓下間野到 食lunch 之後上左 我屋企 買左好多野食 上離食 食曬之後 係到整到間房好黑 諗住講鬼故 最後都無講到 gary怕黑??無啦啦又要開燈 話睇唔到野@@ 佢地搞到 我屋企 亂到pk 之後玩到6點半到 佢地就走左lu 終於知 點打 琴日gary講果句野 佢琴日離我屋企話 呀~~~我要用電腦呀~~~ 超好笑 > <