又到左放假前一日啦~~ 今日d堂唔差 ~ cd班去左唔知咩q野 無人同我食 搵左劉卓塋同埋佢個fd食 原來7福神最好食係9號~ 放學一枝箭咁去買野 跟住就番屋企 鼻塞好辛苦呀~~ 好悶呀 好悶呀 有咩搞作呀?~