今日遲左起身 遲曬到 森森請食薯餅 <<<我無叫你xx 係咪抵請先>< 之後番學校做埋e無聊野 大食會真係好大......... 係到睇d小朋友講故仔. 好悶. 不如番屋企睇魔幻王國啦~~ d小朋友又要扮勁 講埋d好似好難既字出離 但係其實佢明唔明自己講緊咩嫁........ 聽日出街睇戲 希望唔好令我覺得哂錢啦xd~