今日上埋d無聊堂~ 好似日日都咁無聊-_- 放學去左碌ling 訓著左....第一次係街到訓得咁好 原來聽住d波打落去果d聲好好訓 好似數羊咩咩咁樣 訓到成面口水 你班死仔唔等我!! 都係呀砵好. 聽日可能唔洗番, 發燒 11 11