我去左推鉛球...個鉛球係4kg..姐係推一個巨型BB出去!哈哈..
做計時員要時刻都打醒十二分精神..好眼訓呀!又冇得訓...
隻左腳掌有個位好痛...有時微痛..有時劇痛!都唔知做咩...
今日係陸運會...我做計時員..上年都有做! 有時唔記得按開始...好彩有其他人計! 我同裕華係計第二名...坐係最後果度!前面果d計第幾線!我都算係後備! 完全冇人問我同裕華幾多秒(因為前面有人計)...忽略左我地!哈哈~ 我地兩個自己計完就取中位數!跟住就冇啦! 我仲自己嗌個秒數出黎!不過冇人理我!(我都預左..只係玩下野姐)! 我地做後備...兩個係度玩!都好既..唔洗驚按錯! 我地係上面不斷傾計...成日都笑爆肚! 之後800m同1500m要落去捉人...我捉第五名! 點知有次亂左...按停左!只好睇牛屎果個秒錶(佢係捉第六)! 但係我地捉果兩個差唔多同時衝線..我又唔記得我果個係邊個!佢又唔記得! 我地就諗住是但要一個(我地知果兩個人係第五同六...但係唔知邊個快d)!哈哈 好彩miss認同邊個快d姐! 佢地有d要去比賽...我就代佢地計...唔係後備啦!好多人重視我!哈哈哈... 我地係度玩秒錶...一二三開始按...一二三就停! 最神奇既係我同棗欣都係按到4秒16...416我地兩個既生日! 之後個個都一齊按自己既生日...一齊玩!按到就影相! 我同棗欣成日都按到...我地按得最多次!Yeah!! miss王竟然知道我個名...佢都冇教過我! 佢話我出名..所以識我!我話想佢教數學! 佢就話我數學係頭果幾名...唔好去core讀!(佢教core) 跟住佢地成班就係度講..「係呀!佢數學好勁嫁!」「佢好叻嫁!」「佢真係好勁嫁!」...仲有好多好多! 佢地突然抬到我咁高...我都唔知俾咩反應好! 今日影左好多幅相!係巴士都不斷影!
今日俾既數學功課...下星期二先交!哈哈哈哈哈~ 因為聽日同後日陸運會...星期四陸運會假期...星期五冇數學堂...下星期一家長日! 所以下星期二先有數學堂!成一個星期多之後先交...哈! 放學之後去買餸....我有三個保鏢! 牛屎向來都同我一齊放學...佢陪我去買!我又拉埋秀恩去買!阿區都一齊去! 我去一去買餸...就有三個人陪!Yeah~~
今朝7點40就返到學校....第一次咁早呀! 我平時好好彩嫁...不過依兩日勁黑.. 沉日英文堂抽中我要讀野...今日又抽中要講Individual response...黑~~~~ 物理有test...測3課..有3條長題目...阿sir話係A-Level題目! 我覺得好簡單...可能係A-Level中最淺既! 點都係A-Level題目..因為果3課係A-Level課程抽落黎中五教! lunch食完野返上課室...我行到5樓就停左...冇繼續上(課室係6樓)~ 如果唔係秀恩同我講88...我都唔知5樓...我以為上左6樓啦! 中文堂既休息時間真係訓著左...秀恩拍醒我...要上堂...如果唔係我醒唔到! 我果個課室聽唔到鐘聲...其他地方聽到!落堂都唔知...聽唔到聲!
沉晚訓得勁唔好! 成晚醒左勁多次!