哈哈`我放低左愛情喇♥× 我芣會在為愛情而流下半點眼淚♥× 易芣會在為愛情而傷心♥× 都芣會為愛情介手♥× 因為真的芣值得♥×
現在我跟他是兄妹♥× 我芣會在有胡思亂想♥× 我同哥哥講我讀埋呢幾個月唔讀♥× 我講左個大話♥× 但係我係可能讀埋呢一個月唔讀喇♥× 我唔講係唔想佢唔開心哇♥×
我唔讀係因為我好驚我又會在次愛上佢♥× 又會在次煩住佢♥× 我唔想佢一次又一次咁拒絕我♥× 我面對唔到呢個事實♥× 所以我只有逃避現實♥×
點解我為你做左咁多野~ 你都要咁對我呀~ 我真係好傻呀~ 點解我要為你介手呀~ 仲要嚴重到入醫院聯左五針~住院1日~ 我做咁多野為左咩呀∼ 我自己都吾知呀~ 有冇人可以話比我知呀~ 無論我做咩都好~你都唔會理我~ 唔會在乎我~ 我可以為左你死~ 但係你竟然仲可以笑得出囉~ 我真係好懷疑你到底係咪冷血嫁~ 我真係想知我係咪發燒發上腦~ 竟然會鐘意一個咁嘅人~ 但我放唔底你~
王雲羽:
你可唔可以回信比我呀!唔該啦! 我等你回信比我等到好辛苦呀!!心好痛呀! 我唔該你啦∼你回信比我啦∼ 同埋你可唔可以唔好唔理我呀∼ 你明知我中2你嫁∼點解你仲要咁對我姐∼ 我做錯左d咩呀∼你理下我得唔得呀∼
留CM哇