我今曰好開心呀=]哈哈=]
因為有好多人留cM比我勸我,叫我吾好介手=]超感動=]
不過吾開心嘅係同佢吾會有可能喇=]
愛一個人不一定要擁有,只要他能開心就足夠=]
懂得傷心♥贏來開心♥愛要靠眼淚♥來證實才領略才有道行♥用真愛換取真愛人=]
為何我愈來愈愛你=]我對你好你從來不知道=]
♥ 由此至終只有你一位難以代替 ♥一生一世只愛妳一人=]
原來所有諾言都只不過是一場謊言=]哭了有誰會知道=]
我會為你開心也會為你傷心=]我會一生一世等你=]
我係咪應該放手=]大家比下意見吖=]
我到宜家都吾知佢中吾中意我=]
留cm啦=]閉閉=] |