| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
| 2007*__]] |
2007__呢一年牙宏ge蹝跡 已經消失 生活已經唔會有佢ge出現 呢個係我改變唔到ge事實*__]]
呢一年 我冇諗過要比自己好過 我仲想過得辛辛苦苦__辛苦唔等於傷心 辛苦都可以好開心 我想咁樣過 因為 我唔想再好似以前咁 咁冇用 我要好比自己睇 因為我睇我自己唔起 連自己都睇唔起自己 人地又點睇得起我....所以 我要改 要改自己ge所有
有一個新男朋友 叫牙其 講真...我愛佢唔深 開頭同佢一齊 講真 可能真係貪佢側面ge面型似牙宏 我都知道自己唔岩...但係...唔知 但係今日諗過 我會試下真係同你一齊 但係 我唔會對你好熱情 我會當你係我一個好好ge朋友咁同你一齊*__]]
如果你真係咁愛我ge...我相信 我會有感動ge一日___但係 一切順其自然啦.....
今日同寶仔係勁無做左情侶.....玩野*__]] but.. just for fun_]]
想像唔到呢一年會點過......希望對得住自己 我已經做得太多對唔住自己ge野
|
| 刊登時間︰2007-01-14 03:13 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
| 宏 |
我實在太愛你啦....不過, 我而家諗清楚 決定真係放低你 唔再逃避 唔再收起我ge悲傷 我要去面對你 我要面對你唔再愛我 你拋棄我 你ge所有ge相 同你有關ge網 我都del哂lu...連手提僅有ge相 都冇埋 因為手提而家壞咗~!! 原本msn你係非即時通信聯絡人 我都睇到你個名 同你打ge個行野 我今晚成日都睇你轉個行野 但係睇黎睇去 我唔見得你個心仲有我 所以最後 我都係 係msn del埋你~
不過你ge相 你ge網 我sd咗比啲fd叫佢哋幫我keep住 希望有朝一日可以快快樂樂咁問佢哋令番*__]] 我咁做係咪好傻>?
已經過咗咁耐 如果我再唔面對ge話 就會永遠成為我ge悲傷 我唔要呢種悲傷永遠係我心入面*__]]我要做番我自己
學習大方 學習唔再愛你 亦唔會憎恨你*__]] 下次再遇見你同你女友 請容許我對你說聲你好~!!
已經不再願意自我受傷 我要愛我自己 才能學識如何愛別人*__]] |
| 刊登時間︰2006-12-27 02:09 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 23 日 星期六  |
生日快樂~!!  |
12月21日 你生日....17lu__]] 生日快樂*____]] 好想親口同你講一聲 生日快樂~!!已經足夠__]] 但係你冇比過一個機會我同你講~!! why你要咁>?
我個日放學去咗契媽屋企 打比你 由開頭唔通 我真係好失望好失望....因為 我一直到冇打過比你 我等到今時今日~!!因為平時 已經再冇任何我打比你ge理由~!! 後黎你手提通咗 我打到10點幾 番到屋企再打過 打到12點鍾 已經過咗你生日 又已經再冇理由打比你lu>....心諗 話姐你一陣會打黎 我等到3點幾先訓....結果*___大家都會估到.....
同你講一聲''生日快樂!! '' 都咁難~!! 點解>? 我第二日6點鍾起身番學校join christy party~!!係禮堂聽日唱k....都係喊咗__fd都會擁抱我啦....咁你呢>? 你為我做過啲咩~!!
自散咗之後*___你給我的 全是悲傷 找不到一點快樂~!!
已習慣親朋好友問我怎會為你等 學會講只因這種狠 深得我心 但係我話比你知*___我討厭你對我差
喜歡你讓我下沈 喜歡你讓我哭 能持續 獲得糟蹋亦滿足 但恨不了你~!!
喜歡你待我薄情 喜歡你為人冷酷 若是你 也發現
你也喜歡理虧待我 只就讓你永遠痛愛著我~!! |
| 刊登時間︰2006-12-23 12:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
| 聖誕~!! |
又到聖誕啦!!大家諗仕聖誕點過呢>? 通常都不外乎同朋友...同情人__]] 我今個聖誕緊係同朋友啦~!! 話時話 我都未試過同男朋友過聖誕__]] 我諗過FEEL一定好好家姐~!!不過而家諗黎都冇用啦] 同佢都..... 不過 我會好努力咁開心過呢個聖誕.....
佢21號就生日啦 打唔打去同佢講生日快樂好呢>? 我好想打家~ 又怕我KEEP個個電話已經唔岩...到時又傷心__]]就算講完生日快樂....我都肯定 我個日會好悲傷....所以 都係SD個SMS算LU...收唔收到 就由佢啦~!! 唯有係咁.... |
| 刊登時間︰2006-12-20 08:39 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
| 我想 |
祝大家聖誕快樂~!! 玩得開開心心__]]
聖誕...我覺得會係一個新開始~!! 我想:
1. 跳舞 要有進步
2. 啦啦隊都希望有啲成績 唔想同佢哋GE關係搞到咁
3. 都要做好功課同溫書.....
呢啲就係我想係CHRISTMAS HOLIDAY做GE野__]] 我真係想做好我自己~!!
唔知我幾時有第一個JAZZ SHOW呢>? 我要努力!!
希望大家支持我~!! |
| 刊登時間︰2006-12-20 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|