SUZUKI  KUMIKO    ‥童話+_]]

 

    

                                           幾時先會遇到王子  黎彌補我成長中的悲傷

 

 

cicichow1804
暱稱: ‥童話+_]]
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
新日記
你....
平淡_+
不知所謂_+
愛的真理
文章分類
全部 (62)
日常生活 (23)
人生目標*__]] (3)
牙宏 (9)
本地樂壇 (11)
衰與樂 (3)
愛情 (1)
舞蹈~ DANCE*__]] (3)
(8)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Ellen's blog
Ivian
My xanga
rainshan3's blog
SIU 籃 ge xanga*__]]
牙燕ge qooza
安盈"qooza
我的相簿*__]]
我ge fd*_]]
3C班GE同學仔 3A班GE朋友仔 牙燕 牙健 牙俊 小新 小詩 牙WING 牙儀 簡小康 簡小雞 PEGGY 其 希 佳 哥 馬仔 牙榆 牙棟 木村 肥騰 牙月 牙華 牙晴 JENNT SIU籃 B瑩 安瑩 牙怡 安琪 仲有好勁舞團入面GE FD FD*_]] 其實仲有好多好多 如果無打你GE...唔好嬲 一時唔記得姐.... 同我講番啦__唔該>V<
2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


2007*__]]

2007__呢一年牙宏ge蹝跡 已經消失  生活已經唔會有佢ge出現  呢個係我改變唔到ge事實*__]]

呢一年  我冇諗過要比自己好過  我仲想過得辛辛苦苦__辛苦唔等於傷心  辛苦都可以好開心  我想咁樣過   因為  我唔想再好似以前咁   咁冇用  我要好比自己睇 因為我睇我自己唔起  連自己都睇唔起自己  人地又點睇得起我....所以  我要改  要改自己ge所有

有一個新男朋友  叫牙其  講真...我愛佢唔深  開頭同佢一齊 講真 可能真係貪佢側面ge面型似牙宏  我都知道自己唔岩...但係...唔知  但係今日諗過  我會試下真係同你一齊 但係  我唔會對你好熱情  我會當你係我一個好好ge朋友咁同你一齊*__]]

如果你真係咁愛我ge...我相信  我會有感動ge一日___但係 一切順其自然啦.....

今日同寶仔係勁無做左情侶.....玩野*__]] but.. just for fun_]] 

想像唔到呢一年會點過......希望對得住自己 我已經做得太多對唔住自己ge野

刊登時間︰2007-01-14 03:13 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天


我實在太愛你啦....不過, 我而家諗清楚  決定真係放低你  唔再逃避  唔再收起我ge悲傷  我要去面對你  我要面對你唔再愛我 你拋棄我  你ge所有ge相  同你有關ge網 我都del哂lu...連手提僅有ge相  都冇埋  因為手提而家壞咗~!! 原本msn你係非即時通信聯絡人  我都睇到你個名  同你打ge個行野  我今晚成日都睇你轉個行野  但係睇黎睇去  我唔見得你個心仲有我  所以最後  我都係  係msn del埋你~

不過你ge相 你ge網  我sd咗比啲fd叫佢哋幫我keep住  希望有朝一日可以快快樂樂咁問佢哋令番*__]]       我咁做係咪好傻>?

已經過咗咁耐  如果我再唔面對ge話  就會永遠成為我ge悲傷  我唔要呢種悲傷永遠係我心入面*__]]我要做番我自己

學習大方  學習唔再愛你  亦唔會憎恨你*__]]  下次再遇見你同你女友  請容許我對你說聲你好~!!

已經不再願意自我受傷  我要愛我自己  才能學識如何愛別人*__]] 

刊登時間︰2006-12-27 02:09 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天


生日快樂~!! 感動

12月21日   你生日....17lu__]]    生日快樂*____]] 好想親口同你講一聲  生日快樂~!!已經足夠__]]    但係你冇比過一個機會我同你講~!!  why你要咁>?  

我個日放學去咗契媽屋企  打比你  由開頭唔通  我真係好失望好失望....因為  我一直到冇打過比你  我等到今時今日~!!因為平時   已經再冇任何我打比你ge理由~!!  後黎你手提通咗  我打到10點幾  番到屋企再打過  打到12點鍾  已經過咗你生日  又已經再冇理由打比你lu>....心諗  話姐你一陣會打黎  我等到3點幾先訓....結果*___大家都會估到.....

同你講一聲''生日快樂!! '' 都咁難~!!  點解>?  我第二日6點鍾起身番學校join christy  party~!!係禮堂聽日唱k....都係喊咗__fd都會擁抱我啦....咁你呢>?  你為我做過啲咩~!! 

自散咗之後*___你給我的  全是悲傷   找不到一點快樂~!!

已習慣親朋好友問我怎會為你等  學會講只因這種狠 深得我心        但係我話比你知*___我討厭你對我差

喜歡你讓我下沈  喜歡你讓我哭  能持續  獲得糟蹋亦滿足              但恨不了你~!!

喜歡你待我薄情  喜歡你為人冷酷  若是你  也發現

你也喜歡理虧待我  只就讓你永遠痛愛著我~!!

刊登時間︰2006-12-23 12:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


聖誕~!!

又到聖誕啦!!大家諗仕聖誕點過呢>?  通常都不外乎同朋友...同情人__]]  我今個聖誕緊係同朋友啦~!!  話時話  我都未試過同男朋友過聖誕__]] 我諗過FEEL一定好好家姐~!!不過而家諗黎都冇用啦] 同佢都..... 不過  我會好努力咁開心過呢個聖誕.....

佢21號就生日啦 打唔打去同佢講生日快樂好呢>?  我好想打家~ 又怕我KEEP個個電話已經唔岩...到時又傷心__]]就算講完生日快樂....我都肯定  我個日會好悲傷....所以  都係SD個SMS算LU...收唔收到  就由佢啦~!!  唯有係咁....

刊登時間︰2006-12-20 08:39 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


我想

祝大家聖誕快樂~!!  玩得開開心心__]]

聖誕...我覺得會係一個新開始~!!  我想:

1.  跳舞  要有進步

2.  啦啦隊都希望有啲成績  唔想同佢哋GE關係搞到咁

3.  都要做好功課同溫書.....

呢啲就係我想係CHRISTMAS HOLIDAY做GE野__]]  我真係想做好我自己~!!

唔知我幾時有第一個JAZZ SHOW呢>?  我要努力!!

希望大家支持我~!!

刊登時間︰2006-12-20 08:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]